کد خبر : ۲۲۱۲۸۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ ساعت ۱۳:۳۴

انصار حزب الله دزفول
آمران به معروف و ناهیان از منکر دزفول فعالند!

 آمران به معروف و ناهیان از منکر دزفول فعالند!

آمران به معروف دزفول در روز شهادت امام محمدباقر(ع) سنگ تمام گذاشتند.
پنج شنبه شبها ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر سپاه دزفول تا صبح در ورودی پارک علی کله تور ایست و بازرسی می زند و تا صبح این ماموریت ادامه دارد.
کشفیات زیاد از برخی از مسافرین ساحل دز که ساحل را با مکانهای فساد اشتباه گرفتند گویای تلاش و دقت بسیجیان ستاد امربه معروف است.
روز جمعه علاوه بر گشت شب گذشته، با توجه به روزجمعه و سالروز شهادت امام باقر، از صبح جمعه نیروهای این ستاد در منطقه علی کله مستقر شدند و با اجرای تذکر لسانی و حضور مقتدرانه مانع برپایی و اجرای حرکات هنجار شکن شدند.
نکته جالب اینکه مسئول ستاد امر به معروف در تماس با پلاک گفت:برخی از مسافران ساحل دز انگار قصد اجرای کنسرت در کنار رودخانه داشتند و در ماشینهای آنها سنتور و ویلون و تنبک و دیگر آلات موسیقی و حتی مشروبات الکلی مشاهده شد با توجه به روز شهادت امام محمدباقر(ع)تذکرات لازم داده شد و برخی از هنجارشکنان به کلانتری تحویل داده شدند.
بخاط اینکه متهم به اشاع منکر نشویم از ریز کشفیات ستاد خودداری می کنیم.
نکته قابل تامل اینکه برخی از این مسافران اصلاً نسبت به مناسبات مذهبی آگاهی لازم را نداشته و گاهاً مدعی بی اطلاعی از مناسبت، هستند ؛که این وظیفه دستگاههای فرهنگی است که در مکانهای تفریحی اطلاع رسانی نمایند.
این وضعیت و اقلام همراه برخی از گردشگران دز ، نشان می دهد که اگر غافل شویم تهاجم فرهنگی بیخ گوشمان است و اگر دیر بجنبیم چیزی را سالم نخواهد گذاشت.
بدینوسیله از تلاش این نیروها و نیز عزیزان ناجا که شبانه روز مخلصانه تلاش می کنند تا محیط های تفریحی شهر سالم و اسلامی باشند،سپاسگزاریم.

برچسب ها: انصار حزب الله دزفول شهادت امام محمدباقر(ع) ساحل دز ستاد امر به معروف